Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

ANA KUCAĞI ( BABY NEST )





Bu sefer ki ana kucağımız da (baby nest) orta kısım da bira daha tokluk yapsın diye kumaş elyafı yastık kılıfı gibi dikip içine boncuk elyaf doldurdum ve kenarını dikip  ana gövdeye yerleştirdim.
 Bir de  diğer yaptıklarıma baktıysanız Burada-Burada  alt ayak ucu kısmı açık duruyor model gereği, ben buraya alt kısma bütün iki kol kanatlara yarım yarım  amerikan fermuarı denilen cırt cırtlardan  diktim .Bu şekilde  çok daha iyi oldu yapmak isteyenlere de bir kolaylık.
Alt kumaş bir önceki pofuduk minderinde   BURADA  alt astarında kullandığım  çarşaflık tericoton kumaş.İç kısım da ve yastıkta ki puantiyeli olan dan pamuklu pazen çift en olanlardan.
Sevgili Sevnur'un gelecek olan bebeği Doruk bey için çeyizler devam ediyor:)))
sağlıkla kullanması dileğiyle.
Ölçüsünü bir öncekinden biraz daha fazla tuttum  ,yatak havasın da olsun diye.genelde 75 X 30 yapılıyormuş ama onlar bana çok ufak geldi  ancak 0-2 ay gibi o yüzden 120 X 90 cm den yaptım(ilk kumaş kesim ölçüsü)şimdi rahat 7-8 aylık olana kadar yatırıla bilinir ama o kadar uzun yatıran var mıdır bilemiyorum şimdi ki minnaklar çok hareketli maaşallah. ancak yer  yatağı olur:))
_____________________________________-
 Yurt dışında ki ( İngiltere de yaşıyorlar) kız kardeşim ailesiyle geldi ancak iki gün vakit geçirdik  senede bir gün şarkısına döndü buluşmalarımız:))  kısa süreli gelebildikleri için  ancak yetiştiriyorlar  ziyaretlerini. Önemli olan sağlıkları  ne yapalım böyle işte, sarıldık koklaştık bir yıl sonraya da inş. dedik:))
Güzel bir hafta diliyorum,sevgiler canlar.

62 yorum:

  1. Bu çok güzel olmuş Hatice ellerine sağlık. Doruk bebek sağlıkla, sıhhatle kullansın inşalkah =).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş. canım sağlıkla gelsin önce anneciğinin kucağına sonra da bu ana kucağına yerleşsin:))

      Sil
  2. Bu nasıl şirin bir şey böyle....Bayıldım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım bebeklere yapılan her şey ayrı bir şirinlik:))

      Sil
  3. Yurtdışında tanıdıklar olunca öyle oluyor malesef. Benimde 2 amcam Fransa'da. Kimi kuzenimi yıllardır görmedim bile.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen biz neyse ki düzenli her yıl görüşüyoruz yazın bana , kayınvalidesine Gölmarmara'ya ve deniz tatiline geliyorlar kışın da Ankara'ya bir hafta ablamı küçük kardeşimi ve arkadaşlarını ziyaret ediyorlar. Ne yapalım sağlık huzur yerin de olsun sosyal medyadan sıkça görüşüyoruz nasılsa:))

      Sil
  4. çok tatlı olmuş ama elinize sağlık :-))

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş😊 Ellerinize sağlık❤️❤️

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş içine yatasım geldi:==)
    ellerine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  7. Ama ama ama bunları görünce ben yeniden dünyaya gelmek istiyorummmmm 🙈🙈

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuzummm gerçekten şimdikiler çok şanslı acaba onların çocukları zamanın da neler yapılacak:)))

      Sil
  8. Yine çok başarılı,yine çokkkk güzel :)

    YanıtlaSil
  9. Bebiş saglıkla yatsın.
    Ellerine saglık canım benim.hiç boş durmuyorsum maşallah.Kolaylıklar diliyorum.
    Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Halimecim , gündemin stresinden TV filan da bakmıyorum gündüz dikiş gece de oyuncaklarla oyalanıyorum işte. Kışın Kasım sonları Diyarbakır da olacağım o yüzden yarım iş de kalsın istemiyorum ,çalışmak iyidir :)))
      öpüyorum canım sevgiler.

      Sil
  10. Muhteşem olmuş ellerien sağlık arkadaşım...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimm çok teşekkürler bakalım sen ne zaman başlayacaksın hazırlıklara:))))

      Sil
  11. Ayy tam sevmelik bir model olmuş ellerine sağlık marifetli genç babaanne çok beğendim çookk👏👏👏💙💙💙

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett pazenin dokusu gel sev beni diyordu hep:))) sevdim sevdim yolladım:))
      Teşekkürler Ayselcim

      Sil
  12. Ay nasıl güzel dikiyorsunuz nasıl zevkli çalışıyorsunuz çok beğenip zevkle izliyorum. Maşallah çok hamarat bir hanımsınız. Bebek olup içinde uyuyasım geldi desem :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler hepimiz gibi ben de boş oturmayı sevmiyorum bebek ve çocuk ürünleri çalışmak çok zevkli oluyor :)
      Sevgiler.

      Sil
  13. Çok tatlı olmuş buuu. Küçük ama kıvrılıp içine yatasım geldi yahu :)) Elerinize sağlık. kalp kalp kalp :)

    Sevgi ve selam ile.

    YanıtlaSil
  14. Pek şirin olmuş,sağlıkla kullansınlar inşallah.

    YanıtlaSil
  15. Ama bu çokkkkk güzellllll :)

    YanıtlaSil
  16. Bu da çok güzel. Renk uyumuna bayıldım. Ellerinize sağlık:)) Doruk iyi günlerde kullansın. Ben de buna benzer Bilge Kaan için yaptım blogda paylaşayım. Tabiki ilham kaynağımız sizsiniz:)))
    öpüyoruz sizi,sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Bilgecim,Bilge Kaan da sağlıkla kullansın başkaları bana ben sana ilham olmuşuz ne güzel yayınla lütfen bu işler bayrak gibi sen de vesile olursun yapmak isteyenlere. sevgiler kuzum öpüyorum sizi.

      Sil
  17. Harika olmuş.Ayrıca renk çok güzel.Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler , renkler birz da fenerbahçeye kaydı ama sorun değil annecik de fenerli:))) Sevgiler.

      Sil
  18. ellerinize saglık muhteşem olmuş

    YanıtlaSil
  19. Ben pofidik yüzünden yine doğururum bbak.!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sen doğur Merih söz ben pofudik yapacağım sana:))))) cansın yaaa:))

      Sil
  20. Ellerinize sağlık çok güzel olmuş. Bu ana kucakları gerçekten çok kullanışlı oluyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler kullananlardan da aynı sözleri duyuyorum bize yapılsa biz de mutlu yatarız vallahi:)))

      Sil
  21. Çok beğendim ,emeğine sağlık canım.

    YanıtlaSil
  22. Harika olmuş ellerine sağlık canım kardeşinede tekrar kavuşmak kısmet olsun .

    YanıtlaSil
  23. Hatice Hanım emeğinize sağlık :) Doruk bebek sağlıcakla doğsun bereketiyle gelsin :))

    YanıtlaSil
  24. Ne kadar güzel! Çocuğum yok ama ben bayıldım buna. Emeğinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  25. El emeği, göz nuru sıcacık bir hediye olmuş, ellerinize emeklerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım beğenilmesi beni de mutlu ediyor:))

      Sil
  26. Çok ama çok beğendim Hatice'm, çok zarif ve şık olmuş, eline koluna sağlık, kocaman sevgilerimi bıraktım. :)

    YanıtlaSil
  27. Hamarat kadının hali bir başka. Elimden hiç gelmez ancak yapanlara öyle çok imrenirim ki. Elinize, emeğinize sağlık.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayşecim bir zamanlar ben de öyle derdim ama merak dı beğenmeyddi derken yaptım oldu mu olacak mı eh fena değil derken ortaya bir şeyler çıkarabilmeye başladım:))) sevgiler teşekkürler.

      Sil
  28. Ay bu ne sirin sey böyle. Insanin bebek olasi geliyor :)

    YanıtlaSil
  29. çko şık elinize sağlık

    YanıtlaSil
  30. Ama Hatice hnm bebeğe özendiriyorsunuz çok yanlış :P :)) nasıl da güzel ve kullanışlı olmuş bu!
    Bir de detaycılığınız yok mu? Yapayım bitireyim demiyorsunuz hiç, en kullanışlı, en güzeli için tüm beceriler devreye giriyor :)
    Bayıldım wallahi... Olur da (benimki uyur, herkes kendine gelir vs vs) ikinciye niyetlenirsek kapınıza dayancam o kesin! :) maşallah!
    Doruk bey de sağlıkla gelsin inş!
    Size de Allah kavuştursun!
    O pofuduk oyun minderinde de gözüm kaldı :P

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimm yaa vallahi o konuda herkesi gönlüne bırakıyorum:)))) artık şartlar ve durumlara bakıyor gençler.:)) ben ne doğurun derim ne de doğurmayın:)))) Rabbim herkesin kalbine göre nasip etsin öncelikle de çok isteyip kucağı boş olanlara nasip olsun inş.
      Canım ne zaman istersen sevgiler .

      Sil
  31. Ne güzel oluyor bu anakucakları rengarenk...hem iki taraflı kullanılması ayrıcalık...ellerine sağlık becerikli arkadaşım...

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ