Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

RENGARENK MOTİFLERLE BEBEK BATTANİYESİ

                                            Hımmmm o motiflerden bunu mu yaptınnnn... :)
                         ( Bu ne yaaa der gibi  bakmış ,çocuğum o bebekler için:))))) )
                                       Battaniyenin bitmiş hali sizlerle ve  hemen Dükkan'da


Aynı motiflerle ördüğüm diğer battaniye  BURADA    Motiflerin yapılışı BURADA , kenar örneğinin yapılışı da   BURADA  İlk yaptığım ebruli bebe yünleriyle  ve aralarında da makine yünüyle  örmüştüm.
 Bu battaniyenin tamamında orlon ip kullandım
(Yıkanıp ütülenmiştir)
Ölçü : 90X90  bir iki cm fazlalığı var ama düz sayı olsun diye öyle yazdım:)
Ördüğüm battaniyelerin altına astar geçirmedim ama almak isteyenin tercihi olursa yapabilirim. Bu şekilde  hafif ve hemen sarmalık daha iyidir diye düşünüyorum.
 Örneği aldığım blog sahibesi  Anette'ye tekrar teşekkürler BLOGU .
(Thank you very much Anette)

35 yorum:

  1. muhteşem olmuş haticem ellerine emeklerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımmm çok teşekkürler öptüm şeker yanaklardan :)

      Sil
  2. Çok hoş olmuş, ellerinize sağlık Hatice hanım.

    YanıtlaSil
  3. Oooo süperrrrrrrrrrrrrr ellerin dert görmesin canım.... Badem de beğendi :))

    YanıtlaSil
  4. Bitmiş bile battaniye, çok güzel olmuş.....Örgüyü özlüyorum bunları gördükçe hele motif örmek pek zevklidir. Ama bizde kimse kullanmıyor işte...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. Bu tarz örtüleri ne kadar bebekler için yapsakta onlar büyüdüğünde illaki bir yerlere dekor oluyor:))

      Sil
  5. harika ellerine sağlık canım benim,

    YanıtlaSil
  6. eline sağlık cıvıl cıvıl çok güzel olmuş (:

    YanıtlaSil
  7. canım ellerine sağlık cıvıl cıvıl harika olmuş...

    YanıtlaSil
  8. Renkleri cıvıl cıvıl, çok şeker olmuş, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. renklerin canlı olması örmeyi de zevkli hale getiriyor:) sevgiler

      Sil
  9. Çok güzel olmuş, ellerinize sağlık.Artık hangi kuzucuk altında yatacaksa mışıl mışıl uyusun :)

    YanıtlaSil
  10. el emegi goz nuru ne de guzel olmus civil civil, ellerine saglik Hatice ablacim. selamlar, sevgiler. Şeyda (canbogazdan.blogspot.com)

    YanıtlaSil
  11. el emegi goz nuru ne de guzel olmus civil civil Hatice ablacim, ellerine saglik. selamlar, sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çok çok teşekkürler çok sevindim uğramana öpüyorum.

      Sil
  12. muhteşem olmuşş! renkleri motifi hepsi çok güzel ama e güzeli yanda poz veren güzellik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evett yandaki yakışıklının önene ne koysam 2. planda kalır:)))
      teşekkürler.

      Sil
  13. Merhaba ellerinize sağlık seni ve ziyaretçilerini davete geldim.
    Havalar iyice soğumaya başladı,örgüler bereler dolaplardan çıktı.Her gün ipçiye uğrar oldum.Bere etkinliği yapmak istiyorum.Benimle bir ay boyunca birlikte olur musunuz?Kendimize ya da sevdiklerimize yaptığımız birbirinden güzel bereleri resimleri ve yapılışlarıyla bir araya getirip bir albüm oluşturmaya var mısınız?

    O halde ,resimlerle birlikte yapılışını önce sayfanızda duyuruyorsunuz,bennim http://cafemis.com adresimi de sayfanızda yayınınızın altına ekliyorsunuz. cafemis@gmail.com adresine gönderiyorsunuz.Facebook adresimden de ulaşabilirsiniz.Ben de sizin varsa sitenizin adı yada siteniz yoksa sizin adınızla yine buradan yayınlıyorum.

    Etkinliğim boyunca yalnız bırakmayacak olanlara şimdiden teşekkür ederim,yapacaklara kolaylıklar diliyorum.http://cafemis.com/bere-etkinligi-2013/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. canım duyuracağım bunu benimde elimde yarım işler var halledeyim etkinliğe mutlaka dahil olacağım sevgiler öpüyorum.

      Sil
  14. ellerine sağlık o çok şekeri de mıncıklıyorum

    YanıtlaSil
  15. çok neşeli olmuş bu yastık, bu sevdim:) elinize sağlık.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım, yastık gibi mi göründü battaniyem:)) sevgiler

      Sil
    2. pardon, tabiki yastık gibi görünmüyor, ben yanlış yazmışım, çok afedersiniz.
      ama çok neşeli göründüğünü tekrar söyleyebilirim:))

      Sil
  16. Çok beğendim. Ellerine sağlık arkadaşım.

    YanıtlaSil
  17. Rengarenk olmuş,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ