Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

MOTİFLİ BEBEK BATTANİYESİ (BLANKET) ve BADEM :))


                                              burada koyu renk üzerinde görüntüledim



                                               son kareleri de açık zeminde çektim.
Daha önce motiflerinin  BURADA  ve oyasının  BURADA açıklamasını yayımladığım battaniye nihayet görücüye çıktı:)))
oyasıyla birlikte yaklaşık 100x100cm .
Krem -ebruli ve koyu lila  üç  iplik kullandım   krem ve ebruli   BRAVO marka ,ebruli olan akıllı yün diye bilinen bebek iplerinden,lila da  NAKO makine yünü.
 Makine yünlerini de, yumuşak ve parlak dokusu yüzünden  çok seviyorum.
Battaniyenin sahibi yok almak isteyen olursa mail atabilir.
_____________________________




 Koca yaz yıkamadığım (ıslatarak silmek dışında) BADEM beyi bugün yıkamak zorunda kaldım  havalar soğuyunca sobayı kuralım dedik  aslında belki erken ama sobanın yıllardır kurduğumuz yerini değiştirdik bakalım nasıl olacak borular yetecek mi derken kuruldu gitti .
 BADEM oğlum sayesinde bugün deneme bile yaptık:))). Banyoya biraz mırın kırın etse de kurutunca sobanın karşısında yayılma keyfi süperdi sonrasında koltuğa yayıldı bende epeyce görüntüledim bir anigif hazırlayıp sizinle de paylaştım .Işıktan biraz kremsi çıkmış oysa şu an pamuktan da beyaz:))))))
  Durup dururken niye yıkadın derseniz  ahh  ah ,onca  işin içinde onun o halini çekmek aklıma gelmedi tam bir dalmaçyalı gibiydi :)))))  Eşim soba borularını  balkona çıkarmıştı bir  ikisinde kurum kalıntısı varmış eh o da bizim beyaz oğlanı dalmaçyalı yapmaya yetmiş  içeri bir girdi salına salına ben de amanınnnn bu ne hal diye bir çığlık:)))
 Yeni bandanasını  da (benim saç bandım) taktık boynuna yakışıklı olsun diye:))  bakalım kaç gün sürer bu temizlik

46 yorum:

  1. eline sağlık canım.battaniyen çok güzel olmuş.iyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım. artık kim alırsa o kullanacak:))
      sevgiler güzel bir hafta diliyorum.

      Sil
  2. Bitirmişsin battaniyeyi ellerine sağlık harika olmuş...bakalım belkide torunlara nasip olur kimbilir?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) daha böyle bir talep yok canım olursa onlara da örerim:)

      Sil
  3. Battaniyeye bayıldım ellerine sağlık. Cesaret edebilirsem bende başlayacağım birtane..
    Badem beyimiz pek tatlı maşşallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. cesaret bekleme canım yaa başla motif motif biter gider:))) çok teşekkürler.

      Sil
  4. Battaniye çok hoş olmuş, ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  5. Battaniye sezonu açıldı :)
    Ellerine sağlık Hatice yine çok güzel olmuş.
    Badem abi çok daha güzel ama :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. öyle oldu Nilgüncüm:)) teşekkürler. BADEM herşeyden önce gelen bizim için:))

      Sil
  6. Selamlar hatice hanım battaniye harika çok begendim ellerine saglık. Ayrıca badem de ayrı bir şirin

    YanıtlaSil
  7. Ablacım battaniye güzel olmuş ellerine sağlık kim kullanırsa güle güle kullansın. Bademciğin dalmaçyalı halini çok merak ettim ya ben kaçırılır mı o görüntü ablamm ahh ahhh :))) Öpüyorum seni ;))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol tatlım. İnan evde herşeyin zıplamış olduğu bir andı:)) eşyalar karışık minik tadilat sonrası etrafın tozu(gerçi suyla sabunla olacak işi çok önemsemem ) heryer hoppacık bir durumda elimde borular ,makine Allah bilir nerede gülermisin beyaz pisiciğin puantiyeli olmuş ağlarmısın :)) o anda tek düşündüğüm banyo kaçınılmaz inş hasta etmeden olayı kotarırım derdi:))) ben de çok öpüyorum

      Sil
  8. Blogunuza ve burada gördüğüm her şeyi sevdi, ben sitenize katılan ediyorum, beni ziyaret arkadaş için büyük bir gün gelecek.
    http://crochesartesanatosvanda.blogspot.com.br/
    http://vandaartesanatosparabebesecriancas.blogspot.com.br/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ciao Vanda,
      Grazie mille per la visita blog. giorni felici

      Sil
  9. Bom dia desde aqui do Brasil!
    Seus trabalhos são lindos e este gato é muito charmoso.
    Jeanne
    meujardimdecroche.blogspot.com.br

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olá Jeanne,
      muito obrigado pela visita do blog. dias felizes

      Sil
  10. Battaniyenin renkleri çok iç açıcı ,kız bebeğe de erkek bebeğe de uygun olmuş.Nedense hep pembe mavi görmeye alışmışız değişik geldi bu renk.Eline sağlık,güle güle kullansınlar.

    YanıtlaSil
  11. canım ellerine sağlık harika olmuş...

    YanıtlaSil
  12. Battaniye süper olmuş, ellerine sağlık, güle güle kullanılsın.
    Badem çok tatlı, epeydir ona bakıyorum :)) Erkek kediler pek sevdirmezler genellikle, Badem nasıl ?

    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  13. Badem beye sıhhatler olsun :)
    Battaniyeye gelinceeee... çok güzel yaaaaa :) renkleri özellikleeee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) teşekkürler.

      bu renk tonlaması benimde çok hoşuma gitti ne örülse ayrı bir güzel görüntüye sahip oluyor o yüzden akıllı yün diyorlar herhalde:)))

      Sil
  14. battaniye süper olmuş.Badem dahada tatlııı.Badem kışa hazırlanmış:)))ben hic yıkayamıyorum Fıstıgı:)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vallahi istemeden de olsa mecburiyet karşısında Bayram banyosunu yapmış bulunuyor ,umarım soğuk havalarda tekrar edip durmaz:)))) ben yaz sıcaklarında alıştırdım aslında kediler yıkanmazlar ama beyaz olunca el mahkum:)) birde cins olarak Ankara ve Van kedileri biraz daha suyla barışıklar. yada yapacak birşey yok kadın yıka hadi diyordur:))))) ikimizde alıştık tek başıma yıkayıp havlusuna sarıp çıkarıyorum:)

      Sil
  15. Battaniye çok şık!
    Badem ise harika görünüyor. Gözleri ve pırıl pırıl tüyleri çok çok güzel maaşallah!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. çok teşekkürler canım.
      Badem hiç sokağa çıkmadığı için biraz da böyle Bilirsin pek bir titizler gün kaç kez yalanıp cila atıyorlar bilinmez:)))

      Sil
  16. Battaniye süper olmuş Haticecim, bir de ütülenmiş anladığım kadarıyla, harika.. Gerçi parıldak Badem Bey'in yanında sönük kalmış ama neyssse :)))) Çok tatlı olmuş kerata yaa, Dalmaçyalı halini hayal ettim de, of of offff :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım,evet ütüledim hani el kiri gitsin derler bizim büyükler:)) yıkadım ütüledim artık sahibin bekleyecek bakalım nasip kapısı nereye açılacak.genelde tüm örgülerimi ütülerim ben.
      Ayyy Serapcım sadece hayallerde kalması tercihimdir:))) inan başkona çıkıp hava alacak diye dün balkonları yıkadım:))) gözümün içine baka baka top gibi yuvarlanıyor ,kirli temiz ona ne:)))))))

      Sil
  17. Maşallah bademime ne güzel görünüyor :)) Hatice hanım ne güzel alıştırmışsınız yıkamaya , meraklı kıyamet kopartıyor yaramaz :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. suyu sevmiyorlar doğal olarak BADEM de çabalıyor çıkmak için ama kurtuluşu yok biliyor:)) normal toz kirini tarıyorum ve üzerine ıslak ellerimle sıvazlıyorum gerisini kendi hallediyor ama böyle kurumlara bulaşınca banyo tek çare:)))) Meraklıyı kocaman öpüyorum

      Sil
  18. battaniye renkleri ve modeliyle harika olmuş.ellerinize sağlık.badem mi beyazdı karbeyaz olmuş oyy hasta olmaz dimi ablacım ben benim kızı yıkıamıştım 1 hafta iğneye gittik dahada korkuyorum.sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. normalde kışın yıkamam ama bu özel bir durum oldu o halde gezdirmem mümkün değil di:)) yaz da olsa kış da olsa suyunu iyice aldırana kadar kuruluyorum havlusuna kış ise soba başına yaz ise balkona güneşe. şimdiye kadar sıkıntı yaşamadık. Çok iyi korumak gerkiyor canım.

      Sil
  19. OLá a tanto tempo que não vinha aqui lindos trabalho qual deles o mais bonito quem me dera ter ido ao cafe Dem e rir também.
    Um abraço
    Aldora

    YanıtlaSil
  20. Merhaba burada güzel bir çalışma gelmedi kadar uzun hangisi ben cafe Dem gitti ve çok gülmek isterdim en güzel.
    bir kucaklama
    Aldora

    YanıtlaSil
  21. Battaniyen çok güzel olmuş.Ellerine sağlık.Oldum olası motiften yapılan battaniyelere kanım akmıştır.Badem her zamanki gibi yakışıklılığı üzerinde...Saç bandında çok yakışmış.Demek Badem dalmaçyalı oldu.Görmek isterdim o halini :)))Fırıldakla beraber 3 cü ayımız.5 kere yıkadım.Çok yaramaz.Şu anda köyde olduğumuz için dışarı çıkmak istiyor.Çamur topu olup geri geliyor.Ne yapalım canları sağolsun kuzucukların...Canım benim.Seni ve diğer blog arkadaşlarımı ziyaret edemiyorum.Kusura bakma.Bloglarda fotoğraflar açılmıyor.Format attırmam lazım.Buradada kimseye güvenemiyorum.Bayramdan sonra dönüş görünüyor.Ondan sonra her şey düzene girecek inşallah.Fotoğraflar ne kadar önemliymiş.Fotoğraflara bakmadan yorum yazamıyorsun :(Öpüyorum seni ve bademi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım benimmm kusur da neymiş canın sağolsun. Fırıldak adının hakkını veriyor demek çok tatlı ama bayılıyorum onun beyaz göbişine. doğru söylüyorsun fotoğraf olmayınca eksik kalıyor sağlık olsun dönünce haledersin. ben de kocaman öpüyorum ikinizi:)

      Sil
  22. ellerine sağlık ablacım harika olmuş battaniyen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağol tatlım sevgiler. satışa sundum bakalım kime gider:)

      Sil
  23. Battaniyenin renklerine bayıldım, çok güzel olmuş :)

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ