Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

2.ci RENGARENK MOTİFLİ YATAK ÖRTÜSÜ (AFGAN BLANKET)




Sun Bonnet Sue isimli duvar panosunu Duru doğduğun da yapmıştım   ayrıntılı fotografları BURADA yapılışının resimli açıklamaları BURADA


              1.ci motifli afgan battaniyesinin modeli BADEM di  2.ci battaniyenin modeli DURU cuk:)))


                      Motifleri İzmir deyken yatağın üzerine sererek renk tonlamalarını ayarladım
           Daha sonra da her motif sırasını enine alttan yukarı doğru üst üste dizip motif gruplarını  iple birbirine tutturup numaralandırdım bu şekil de Diyarbakır'a giderken yanımda götürdüm ve orada hiç karıştırmadan birleştirdim. benim gibi gezerken de iş taşıyanlara  küçük bir püf noktası olsun:))))))))
              İlk ördüğüm battaniyeye de bakmak isterseniz  BURADA  BADEM in mankenliği ile birlikte görebilirsiniz:)))
              Bu  motifli battaniyenin diğerinden tek farkı bir sıra eksik oluşu onun dışında aynı biraz da farklı renkler  var.Önceki battaniye Ayşe kızımın dı  bu da Tuğba kızımın.Çok amaçlı kullanılabilir  tek kişilik yatağa,TV battaniyesi olabilir,koltuk örtüsü olabilir artık isteğe kalmış sağlıkla kulanılsın. Kolay kolay eskimiyor bu battaniyeler  çok kullanışlı ben de ufak  1 metrekarelik bir tane var bekarken örmüştüm 34 senedir evde gezmediği yer kalmadı:))
 Çok daha önce yaptığım bir battaniyenin kenar örneğini de uygulayabilirsiniz açıklamalı yapımı BURADA blogum da en çok görüntülenenler arasın da link yazmak için bakınca en son 26299  görüntülemeye ulaşmış beğenirseniz kullanabilirsiniz ben de yabancı bir siteden çıkarıp kendi yaptığımı yayımlamıştım.
Sevgili blogcanlar siz yazımı okurken ben Ankara da olacağım ablacığım torun okula gittiği için gelemiyor İzmir e,  özlem gidereceğiz bir haftacık sağlıklı ve mutlu bir hafta diliyorum.Her şey gönlünüzce olsun :) .







32 yorum:

  1. Cıvıltılı. Ellerine sağlık :)

    YanıtlaSil
  2. Renk uyumu ne kadar hoş olmuş, hiç gözü rahatsız etmiyor, eline sağlık canım, güle güle kullan. Ankara'ya geldiğine çok sevindim, inşallah buluşacağız bu sefer. :) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Müjdem ben ancak yorumlara dönebildim harika bir gün geçirdik çok mutlu oldum.

      Sil
  3. muhteşem olmuş Hatice hanım. renk tonlamaları modelin derinlik hissini çok güzel vermiş. numaralandırma fikri harika. ben kürdanla köpük kartona diziyorum ama seyahat için sizin ki çok uygun. ellerinize emeğinize sağlık. sevgiler. ablanıza selamlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Özlem'cim bu modeli çok seviyorum tek rengin tonlamalarında da şahane görünümler oluyor. sevgilerimle yorumlara geç döndüm ama selamlar yerlerine ulaştı :)

      Sil
  4. Ne kadar güzel olmus hatice ablacmmm :) kilimide cok hos olyr bu modelin.

    Su durunun bacaklarini isir benim icin 😘 ellerine kollarina saglk

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım. ısırık için kasım sonuna söz veriyorum:)))))

      Sil
  5. Çok güzel olmuş. Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
  6. Ellerine sağlık. Ben de çok seviyorum bu battaniyeleri. dediğin gibi kolayla eskimiyor.

    YanıtlaSil
  7. Renkleri ve motifi çok güzel olmuş Hatice Hanım, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  8. Harika olmuş,en sevdiğim model ellerine sağlık...Durucuğu öptüm kocaman...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım. öpücükleri Kasım sonun da gittiğim de yerine getireceğim:))

      Sil
  9. Maşallah süpersin yine muhteşem bir eser...

    YanıtlaSil
  10. Becerikli hatun vesselam...
    Cancana görüncede,hiç şaşırmadım,ellerine sağlık.
    Harikasın yine her zaman ki gibi...!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Merih'im seninle ve diğer arkadaşlarımızla önce yazışmalar sonra telefon sesi ve karşılaşmak nasıl hissettiysem öyleydiniz ve tanışıyormuşuz da pek çok buluşmalardan bir yenisini gerçekleştiriyor muşuz gibiydi benim için de :)

      Sil
  11. Çok güzel olmuş canım. Ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  12. gene çok emek gerektiren bir işe imza atmışsın ellerine sağlık tatlım

    YanıtlaSil
  13. ellerine sağlık çoook güzel olmuş, bu modelin derinlik hissi vermesi artısı.güle güle kullansın.
    e.t.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Emine hanım beğenilmesine mutlu oldum sevgilerimle:)

      Sil
  14. çok güzel olmuş.. renkleri de sıcacık kendisi de...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumu yazan can da öyle:)) çok teşekkürler Eminecim

      Sil
  15. Bunlari çok seviyorum. Evlere sicacik bir hava katiyor 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de seviyorum artık battaniye yapmayacağım diyorum ama kanaviçe desenlerinin piksel karelerine motif koyularak yapılanlarda şimdi aklım:)))) bana da rahat batıyor:))

      Sil
  16. Bayılıyorum rengarenk bu örtülere, benim de sürekli bir renklim oluyor elimde, ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Ecehan renklerin enerjisi güzel oluyor gerçekten ,sevgilerimle.

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ