Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

YENİ YILDA KALPLERİ AYDINLATMAYA VAR MISINIZ :))

                           Görsel Tülin'in blogunda ki ilgili yazısından
Serebral Palsili çocuklarımızın, Huzurevi'ndeki yaşlılarımızın  kalplerini mutlulukla ısıtacağız?
Hadi bakalım!.............diyor satır aralarında
                            BURADAN TIK TIK  tamamını okuyabilirsiniz.
Sevgili blogcanlar sevgili Tülin'i uzun zamandır izliyor ve yaptıklarını  faaliyetlerini hayranlıkla izliyordum. geçen yıl  SERÇEV adına yaptığı girişim içerisin de yer almaktan çok mutlu olmuştum.Bu sene ne zaman acaba derken baktım  yeni bir etkinlik daha başlamış bu sefer içine  huzur evinde ki yaşlılarımızı da dahil etmişler ,
Ben bu tarz etkinlikleri birlikte pişirilen çorbaya benzetiyorum ve hep aynı sloganı kullanırım;
              BU ÇORBANIN TUZLUSU MAKBULDUR:)))
herkes bir tutam atacak ki lezzetine doyum olmaz:)
Yazısını aklıma geldikçe paylaşıyorum pek çok arkadaşımız gibi yayın için biraz bekledim  gerilerde kalan paylaşımı tekrar hatırlatmış olmak için bu gün yazmak istedim.
Geçen yıl BURADA ki baykuşlarımla katılmıştım lösev için diye bildirmiştim .Lösev Serçev benim için fark etmiyor önemli olan bir tek gülümsemeye aracı olabilmek ve sevgili Tülin  bizlere aracılık ettiğin için çok teşekkürler kocaman yüreğine bir dolu öpücükler gelsin arkadaşım,tüm çabalarınız da ve koşuşturmalarınız da başarılar kolaylıklar diliyorum.
Bu göndereceklerimle ilgili fotoğraf çekmedim blogumun  sayfaların da yayınlanmış el emeklerim  den neler derseniz  çocuklar için şapkalar,atkı ,boyunluk,eşofman, kot pantolon ve  huzur evine bir iki parça  çam sakızı çoban armağanı :)) bu yıl da böyle olsun. Pazartesi kargoya vereceğim inş.:)
  Evlatlar ve büyüklerimizin yüzünde ki minicik bir  gülümseme  en büyük zenginliğimiz olacaktır.
 Yarın da 3-12-2016 engelliler haftası başlıyormuş. Hasta  evlatlarımıza acil şifalar diliyorum engelli olan tüm canlarımıza da hayatı kolaylaştıracak tüm çalışmaların titizlikle ön plana çekilmesini diliyorum .Özel gün ve haftaların   önemi davul zurnayla eğlencelerle kutlanmaktan öte  onları daha çok hayatın içine çekme çabalarının sergilendiği günler olmasını da yürekten istiyorum

Belediyeler ve  devlet yöneticileri  öylesine saçma şeylere  para yatırıyorsunuz ki  yap sök at masraflarıyla binlerce evlada ,vatandaşa ulaşabilirsiniz aslın da.

Arzu eden blogcanlar bu etkinliği duyurabilirler. kucak dolusu sevgiler hepinize.
   

27 yorum:

  1. Çok güzel bir düşünce. Çok güzel bir davranış :)

    YanıtlaSil
  2. Blogunun bu tasarımını çok beğendim bu arada canim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Nilgün'cüm sevgili Musa Özsarı 'ya emanet benim şablon:))

      Sil
  3. Çok güzel bir etkinlik.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de çok beğeniyorum sevgili Tülin'in çabaları alkışı hak ediyor:)

      Sil
  4. Hatice hanım, çok güzel bir etkinlik, sayenizde bir çocuk bile gülse ne mutlu size,bize. Allah sizlerden razı olsun, elleriniz yüreğiniz hep sevgi, bereket dolsun... Ve tüm küçük çocuklarımız için söylüyorum, hepsi her daim iyi günler görsünler, Allah onları dünyanın şerlerinden korusun sakınsın inşallah 🙏💗💕

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım Allah hepimizden razı olsun inş. teşekkürler, Güzel dileğine katılmamak mümkün mü sağ olasın.

      Sil
  5. Ben duyururum. Blogumda sosyal sorumluluk kategorisi açtim bu tür projeleri duyurabilmek için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Deryacığım ne güzel düşünmüşsün ,güzel kalbine öpücükler :)

      Sil
  6. Tülin yine kalpleri ısıtmaya devam ediyor. Tabletten bloğa yazı yazmayı henüz beceremediğim için hazıra konuyor ve bu yayınını paylaşarak duyuruyorum. Umarım sakıncası yoktur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım bu işin kraliçesi Tülin elbette sakıncası yok kucak dolusu sevgiler.

      Sil
  7. Emeklerine sağlık Hatice:)))

    YanıtlaSil
  8. Sosyal sorumluluk projelerinin artması gerek.Bizler de daha çok katılmalıyız.

    YanıtlaSil
  9. Mükemmel bir etkinlik :)♥

    YanıtlaSil
  10. Emeğinize sağlık.Ne kadar güzel bir şey yapmışsınız:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de bu güzel etkinliğe hem katılıp hem duyurmaktan mutluyum çok teşekkürler canım umarım katılımı da fazla olur.

      Sil
  11. İyi insanlar iyi ki var :) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bu sözü çok seviyorum inş. çoğalarak büyük kalabalıklar oluştururlar.
      Ülkemizden kucak dolusu selamlar canım:)

      Sil
  12. blogunu yeni keşfettim bende beklerim :)
    www.dblogu.blogspot.com

    YanıtlaSil
  13. Hatice Hanım blogunuzun şablonu değişmiş sanırım bende şimdi uğrayabildim bu hali çok hoşuma gitti :) Kalbi güzel insanlar iyi ki var ❤︎ çok güzel bir etkinlik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet bir süredir kullanıyorum belki ufak bir iki değişiklik olacak Musa Özsarıya emanet :)) o ilgileniyor sağ olsun.
      Kalbi güzelliklere açık güzel bakmayı bilenler sarsın her bir yanı sevgiler kuzum.

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ