Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

POOH 'LU MOTİFLİ KIRMIZI ŞAPKA






by desing orgucantam-Hatice Yazıcı
 Şapkanın görsel tasarımı bana aittir.
Kırmızı şapka
Motifli kırmızı şapka
Pooh lu motifli kırmızı şapka
Lütfen örnek alındığı takdirde , emeğe saygı adına linkle belirtilirse mutlu olurum.

Merhaba sevgili Blogcanlarım :)

  19-01 de döndüm İzmir'e  bu  yayını hemen paylaşacaktım ama minik mankenim Deniz Sare'nin  annesine Diyarbakır'dayken yayınlayabilir miyim diye soramamıştım,döndükten sonra Tuğba'dan rica ettim  minik kızımızın annesi ile görüştü .
 İzin çıktı ama bir şartla  ; Deniz Sare'mize  MAŞALLAH demeyi ihmal etmeyin
:)).
Dünyalar tatlısı kızımız bir POOH hastası diyebilirim. bir oyuncağı var onsuz kreşe,gezmeye,alışverişe gidilmiyor asla her yerde yanın da ve çokkk kıymetlisi:))
  Ben de  önce ki gidişimden bunu bildiğim için ona bir  kırmızı şapka örüp  kenarına motifler arasına  amigurumi tekniği ile minik bir pooh yapıp oturttum , O da annesi de çok beğendiler açıkçası benim de hoşuma gitti kırmızı olduğundan mıdır nedir:)))))
  Bolca fotoğraf çektim ama kıpır kıpır maşallah   bunları seçtim  yayın için.
İzin için annesine, mankenlik için Deniz Sare'ye çok teşekkürler sağlıkla iyi günler de kullansın.
_________________
Kırmızı şapka ile ilgili açıklamalarım.
İki farklı ipi birlikte kullandım
Kartopu -Pofuduk ve Alize- Diva.
Pofuduk ip oldukça hafif esnemeye müsait bir ip onu sabitlemek için  Diva yı kullandım onun da satensi parlak görüntüsüyle bu birliktelik hoş bir kadife görüntüne büründü.
 Şapkayı tığla ördüm.
Klasik artırma(amigurumide de kullandığımız şekilde ) ile tepe yuvarlağı oluşturup bir süre hiç arttırmadım  kenar kısmı için 1 ör +1 ör 1 artır şekilde kenar sayısını çoğaltıp  yine ara ara artırarak kenar düz kısmı oluşturdum.
 Yan kısmına iki adet iri motif  yerleştirdim ve ortasına da amigurumi POOH' umuzu oturttum.
 

69 yorum:

  1. Çok güzel olmuş :) Beklerim sizide bloguma.

    YanıtlaSil
  2. Yaa, çok şirin bu şapka. Keşke büyüklerde takabilse:))

    YanıtlaSil
  3. MAŞALLAH mankeninize :) Çok kırmızı, çok şirin olmuş;) Kırmızı olan her şey güzeldir, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım evet kırmızı olan her şey güzeldir:))))

      Sil
  4. Hoşgeldin canım,Küçük hanıma Maşallah Allah nazardan korusun çok yakışmış iyi günlerde güle güle giysin.Ellerine emeklerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş buldum canım benim çok teşekkürler ,ahh bir tanısan yersin yersin maşallah:))öptüm canım.

      Sil
  5. Maşallah Deniz Sare'ye.. Şapkası da çok yakışmış..

    YanıtlaSil
  6. Hemde 41 kere maşallah prensese... oyy onu yaradana kurban olurum şapkası ne çok yakışmış.
    Ne mutlu sana Hatice'ciğim çocukları sevindiriyorsun örgüde çok iyisin sanda maşallah :) ören ellerin dert görmesin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol Aysel'cim bazen sipariş bazen armağan ben de böyle oyalanıyorum işte eller boş durmuyor:))çok çok teşekkürler canım

      Sil
  7. Çok güzel olmuş çok elinize sağlık Deniz Sare'yede çok yakışmış kırkbirkere maşallah.

    YanıtlaSil
  8. Harika olmuş Hatice'ciğim, eline, gözüne sağlık, minik Deniz Sare'ye enn kocamanından maşallah diyorum, nazar değmesin. Güle güle giysin:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Müjdecim nerede varsa hiçbir yavruya değmesin kötü bakışlar:)

      Sil
  9. Ama gerçekten ba-yıl-dımm:)Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  10. bayıldımmm. ellerine sağlık. Ama mankenine ayrıca hayran oldumm...maşallah ona ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım ahh sorma ben de çok sevdim fıstık bir şey maşallah:)

      Sil
  11. Çok tatlı olmuş Emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  12. Çok hoş olmuş çok da yakışmış

    YanıtlaSil
  13. Maşallah çok tatlı prenses ve şapka da çok yakışmış! Yanlız şapkada süper olmuş bayıldım, ellerinize emeğinize sağlık...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben de içten yorumunuz için teşekkür ediyorum sevgiler canım

      Sil
  14. Acayip sevimli olmuş yine. Bayılıyorum senin örgülerine:)))

    YanıtlaSil
  15. Deniz Sare'ye de, size de maşallah. Gerçekten çooook güzel olmuş. Ellerinize sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım sen de fıstık kızına yap bir tane o da mutlu olacaktır:)

      Sil
  16. Maşallah diyerek başlayalım :))
    Şapka çok şık ve sevimli, emeğine sağlık Hatice hanım.
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
  17. Maşallah Allah nazarlardan esirgesin.
    Ellerinize sağlık nefis bişey olmuş. Artık Duru'da 1 tıl sonra takmaya başlar bu sevimli şapkalardan. Acaba hangi çizgi film karakterini sevecek:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. bakalım onun izleme yaşı gelince hangileri ön plan da olacak :)) sevgiler canım

      Sil
  18. canım ben ne zamandır blogları hiç dolaşmadım.bişeyler örüp ekledim ama dediğim gibi sadece ekleyip çıktım.inşallah bundan sonra ziyaretlerimi aksatmama.görmeyeli bir çok güzellik üretmişsin.eline sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımm hoş geldin ben de zaman zaman aksatabiliyorum farklı sebeplerle sağlık yüzünden olmasın da sorun değil.Çok teşekkürler sevgiler.

      Sil
  19. Merhabalar bende yeni blog açtım nasıl olduğu hakkında yorumlarını paylaşır ve beni takip edersen çok sevinirim.
    http://sengulasikkutlu.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
  20. maşallah şapka da kızçe de pek şeker

    YanıtlaSil
  21. çok tatlı ya :) insanın küçük olası geliyor, ben küçükken annemde böyle şirin şeyler örerdi bana. Ne yazık ki bende hiç yetenek yok
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aile de bir ören diken olunca diğerleri gerek yok diye düşünüyor genelde:))))
      Sevgiler canım mutlaka güzel bir yeteneğiniz vardır .sevgiler.

      Sil
  22. Harika bayıldım emeklerinize sağlık ne kadar güzel olmuş tatlı kızımıza da çok yakışmış =) sizi takibe almak istedim olmadı kendi anasayfama ekliyorum banada beklerim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoş geldiniz,çok teşekkürler. izleyiciler kısmından takibe alabilirsiniz canım.

      Sil
  23. Hatice hanim siz bir örgü sihirbazisiniz. Nasil güzel sik bir sapkadir bu.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten öyle olmak isterdim:) güzel olsun diye çabalıyorum:)) teşekkürler sevgiler.

      Sil
  24. Ne kadar benzemiş. Ne kadar güzel olmuş. Valla ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım sevgiler ,sevilerek yapınca biraz da sabır gerektiren bir iş:))

      Sil
  25. Kızıma nasıl yakışmış şapkası ellerine sağlık:))

    YanıtlaSil
  26. Süper olmuş,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  27. Maşallah maşallah onyüz kere. Hem minij mankene, hem de o şapkayı ören marifetli ellere... <3 <3 Sevgiler kocaman. :*

    YanıtlaSil
  28. Bayıldım kız çocukları için harika bir seçenek

    YanıtlaSil
  29. Maşallah bin kere prensese çok tatlı...şapka harika olmuş ellerine sağlık prensese de çok yakışmış...bende bu ara şapkalara taktım...sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım benim senin de ellerine sağlık.

      Sil
  30. Şaşırdım kaldım. O nasıl güzel bir ayı winnie'dir. Minnoşa da çok yakışmış, ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler:) beğenilmesi beni de mutlu ediyor:)

      Sil
  31. Ay demez miyim ablam ya maşallah fıstığa çok ama çok yakışmış.Ellerine kollarına sağlık çok güzel olmuş berenin kendisi de iğneleme keçe gibi duruyor ama tığ işi değil mi? Tekrar ellerine sağlık ablacım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler evet tığ işi iki farklı ipin birleşimi öyle görünmesini sağladı:)

      Sil
  32. Bu şapka çok ama çok güzel . Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ