Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

FERRARİ' SİNİ TANITAN BADEM :))))



                                 
                                Fotoğraf çok olunca bol bol kolaj yaptım  bizim 3 kırmızı şimşek bildiğin galeri havasın da oldu:))))))))))





   

    Sevgili Aslı  ASOSH un açıklaması ile ördüğüm  kırmızı şimşek MC QUEEN  Ferrari lerim sizlerle:)
 Aslı'm  çokkk teşekkürler canım  genelde doğaçlama  yapmaya çalışıyorum ama  bu arabayı gözüm yememişti.
 Arabayı örerken anlatım araların da  kendisine gelen yorumlara cevaplarında ki püf noktalarına da dikkat ederek ördüm.
  Aslı'cım ben tabanlarına karton koymadım yıkanırsa dağılmasın diye onun yerine röntgen filmlerinden iki kat kesip alt tabana diktim hem bükülebiliyor hem yıkanabilir.
 Ferrari'lerin ikisi Ankara yolcusu yeğenlerim Barkın ve Deniz'e  yılbaşı armağanlarından biri .  Bereler ördüm  onlara  ,resimlerini çekmedim  çekince onları da yayınlarım:) ,biri de Kütahya yolcusu olacak.

79 yorum:

  1. Badem konu mankeni:))
    Arabalar facebook ta benden önce oğlumun dikkatini çekti.
    Elinize sağlık. Rontgen çıktıları da iyi fikir:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)))teşekkürler canım benim. artık röntgen çıktısı bulmak da zor evdekiler işe yaramıyor diye kaç yıl önce attım şimdi eş dost arkadaş buldu getirdi birkaç tane artık CD şeklin de veriliyormuş filmler:))

      Sil
  2. Acaba yapabilir miyim diye şimdi yapılışına baktım. Ama inan ülkeyi tek başıma terörden temizleme ihtimalim var ama bu arabayı yapma ihtimalim hiç yok:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))))) Canımsın yaaaa bak senin ihtimali ülkecek destekleyebiliriz çok güldüm inan ,gülümsemeni sağlayan çok olsun:))

      Sil
    2. Hepimiz gülelim hep gülelim:))

      Sil
    3. İnş canım dilek ve dualarım da böyledir:)

      Sil
  3. Benim bile bu arabalarla oynayasım geldi, Badem ne yapsın ;)ellerinize sağlık ne kadar güzel olmuş:) sahipleri mutlu mutlu oyunlar oynasınlar:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Billur'cum kargoya verene kadar ben seviyorum arada:))) bu yaşa geldim hala oyuncak seviyorum bu yüzden belki de örgü oyuncaklara merak saldım:))

      Sil
  4. Oyuncak araba hazırlama fikri gerçekten de çok güzel, ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın daha ne modeller var inş bir kaçından daha yapabilirim:)

      Sil
  5. badem in sunumuyla ferrariler daha bir güzel olmuş :) ellerine sağlık ablacım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Gülşah'cım Ferrarisini satan bilge diye bir kitap vardı oradan aklıma geldi:)))

      Sil
  6. OOOOOO bunlar süper olmuşlar Hatice. Ellerine aldıklarında çocuklrın yüzlerini görmek isterdim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sağ ol canım aynen ben de çok merak ediyorum ablama söyleyeceğim inş. o anın görüntüsünü alabilirler:))

      Sil
  7. Harikasın! Kırmızı Ferrari de güzel, Badem tabii daha güzel:)maşallah...eline, gözüne sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,BADEM le hiç bir şey yarışamaz o kesin:))

      Sil
  8. Yıpranmış ve katılaşmış gönülleri rahmet meltemiyle yeşerten eşsiz Peygamberin doğum günü olan mevlit kandilinizi en içten dileklerimle tebrik ederim..http://www.marifetane.com/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım benim cümlemize hayırlı kandiller.

      Sil
  9. Ferrariler harika keşke benimde bitane olsa.. Badem çok şanslısın :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Beğenmene sevindim tarife bir göz at alasını yaparsın eminim canım.

      Sil
  10. çok güzel olmuş elerinize sağlık,bende keçeden yapim dedim ama şimşek zor geldi vos vos yaptım.kandiliniz mubarek olsun sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. benim gözüm de vosvos da ama yine örgü bakalım artık:))
      keçeden daha pratik ve çok da sevimli oluyor.

      Sil
  11. cok güzeller bnde bi türlü cesaret edip öremedim bunu ama hep hoşuma gitmiştir:) elinize sağlık :) örülüşü kolaymı bir tüyo alabilirmiyim acaba

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sadece yan parçalarda çok dikkatli ol canım onun dışın da örmek de sıkıntı yaşamazsın dikiş faslı biliyorsun tüm amigurumilerde en oyalayıcı bölüm. başla sen takıldığın yerde elimden geldiğince yardımcı olurum. açıklama çok ayrıntılı zaten.

      Sil
  12. Badem Bey'i de, Ferrarilerini de yerim ben :)) Elinize sağlık çok güzel olmuşlar. Sahipleri güle güle oynasınlar.Sevgilerimi gönderiyorum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Betül'cüm inş. bakalım nasipse yarın kargoya vereceğim.

      Sil
  13. Badem ayrı ferrari ayrı tatlı :)

    YanıtlaSil
  14. örgü öğrenmek şart oldu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sosyal alem öğretici dolu hadi başlayalım tam destek bizden:)

      Sil
  15. Oooo Badem bey galeri sahibi olmuş.Kızım Fıstık'a oglunuz Badem'i istiyorum Hatice hanım ne dersiniz:))))
    Ellerine saglık canım çok güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak bak zamane kızına sen:)))))))))))))
      Fıstık hanım pisi nerde bulacağım ama iş bir araya getirmek:))))) senin ki bağırırmış amann bir RIFKI bir BADEM :)))) canımsın çok teşekkürler.

      Sil
  16. Göz alıcı olmuş arabalar. Bakmaya doyamadım. Yegenler çok sanslilar:) Emeğinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Zülalcim ikisi de kırmızı şimşek hastası süpriz olsun istedim:))

      Sil
  17. Ne güzel yapılmış bir Ferrari. Tebrikler 👍

    YanıtlaSil
  18. Badem çok sevmiş arabaları.. Sevilmeyecek gibi de değil ama.. Ellerinize sağlık.. Çocuklara hayırlı uğurlu olsun.. Sevgiler..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. BADEM yeni olan her şeye bir imzasını atacak yoksa kahrından hasta olur:))) çok teşekkürler sevgiler.

      Sil
  19. Ellerine sağlık cnm,küçükler bayılacak bu hediyelere.Badem bey'e ayrıca teşekkürler :)
    Bende örmüştüm Aslı'cığımın tarifiyle benimde örmek gerekiyor ama sanırım bir süre bekleyecekler.Çok öpüyorum cnm .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağ ol canım biraz yanlar oyaladı dikiş biliyorsun başlı başına bir iş ama hakkından geldim senin de ellerine sağlık.

      Sil
    2. Bilmezmiyim en gıcık olduğum bölüm dikme aşaması :)

      Sil
    3. :)))) dikişini yaptığım gün bildiğin transa geçiyorum:))))

      Sil
  20. Olamaz yorum yine silindi. Şöyle bir ağız tadıyla yazamıyorum.
    Bademide yanıma alıp Ferrariyle İzmir sokaklarında tur atmak geldi içimden.
    Ay beni heveslendirdiniz çocuklar ne yapsın.

    YanıtlaSil
  21. O arabayla biraz dolaşabilirmiyim? Çok sevimli olmuş çok.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Galeri sahibi bonkördür ses çıkarmaz:)))
      sevgiler canım.

      Sil
  22. Harika olmuş ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  23. Nasıl güzel bir kedi bu badem. Bakışları bile asil.

    YanıtlaSil
  24. Büyük emek, harika sonuç. Badem her zamanki tatlılığı ile, biraz da kızmış galiba:) ''Bunlar da ne böyle ya? Bu mekan benim!''diyor sanki. Nazar değmesin!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler çok keyifli ama sabır işi bir uğraş arada ellerimi farklı şeyler yaparak dinlendiriyorum tamamı sık iğne olduğun dan bilekleri yoruyor:)
      Evet BADEM evde her yerin sahibi bunu göstermekten çekinmiyor:) çok teşekkürler. Patililerimizin hiç birine nazar değmesin inş:)

      Sil
  25. Müthiş renkli bir post olmuş hayatım pisini yedim yuttum onun maviş gözlerine kurban :) arabalar çok gerçekçi olmuş sahipleri çok mutlu olacak ,ören ellerine gören gözlerine maşallah ....görüşmek üzere :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler beğenilmesi beni de çok mutlu ediyor, bize de az izin verse içimiz gidiyor mıncırmak için ama kendileri asaletten uçacak yakında:))))))
      sevgiler.

      Sil
  26. Harika olmuş, elinize sağlık...

    YanıtlaSil
  27. Süper olmuş ferrari galerisi olunca bademide istedi kız tarafı :) amugrimi oyuncaklar çok hoşuma gidiyor bir ara zürafaya takmıştım çok uğraştım olmadı sipariş vereyim dedim satan bloglardan birine fiyat sordum . Tahminimden çok çok yüksek fiyat. Olunca vazgeçtim gidim gerçek zurafa alırım daha iyi dedim.:) tabii içimden :)e
    çok güzel olmuşlar. Biri toruna değilmi :)
    sevgilerimle canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) teşekkürler canım ikisi yeğenlerime birisi sipariş o da bir erkek bebeğe gidecek:)
      Torunum kız olunca o bebek ağırlıklı ilerler sanırım belli de olmaz:))ona ses çıkaran minik şeyler hazırlamayı düşünüyorum.
      Zürafa alacaktın ha:)))
      Canım gerçekten çok emek veriliyor özellikle sık iğne tekniği başlı başına bilek katili:))) işinin hakkını veren de emeğini istiyor. üstelik sağlıklı yıkanabilir olmaları çok büyük avantaj. Burada iki yıl önce bir oyuncak mağazasından sadece bir hareketle miyav diyen bir kedi almışlar bol tüylü iki yıl öncenin fiyatı 195.00TL şimdi çocuğun odasın artık bozuk ve tüyler beyazdan griye dönmüş üstelik dökülüyor ellerine tüy yapışmasın diye dolabın üstüne kaldırılmış. Fiyatlar da çok uçulmamalı ama emeğin değeri de yerin de olmalı.
      Kucak dolusu sevgiler kuğum

      Sil
    2. Bendende 250 istemişlerdi kargo bana ait gider zürafa alırım daha iyi diye düşündüm:))

      Sil
    3. oyy Kuğumm bana bile çok geldi ören eller adına bir şey diyemeyeceğim sadece iyi ki öğrendim bu işi diyeceğim:))

      Sil
  28. Çok şeker olmuşlar bayıldım ellerine emeğine sağlık. Çocuklar ne kadar şanslılar.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler.bence de şanslılar örmüş olmamdan çok sağlıklı oyuncaklara sahip olmaları açısından günümüz minikleri gerçekten şanslı.:) sevgiler.

      Sil
  29. Ay ben o Bademi yerim ! Galericilik de çoook yakışmış kerataya :))
    Ellerine sağlık Hatice hanım, Ferrariler süper görünüyor, üstelik oto kuaförüne gidip yıkanabilecekler !
    Sevgilerimle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) kırmızılarla olmak havasını artırıyor:))))
      aynen öyle çamaşır makinesi de görür o işi 30 derecede pırıl pırıl:)))

      Sil
  30. bunlar harika olmuş eklinize emeğinize sağlık bayıldım :) ayrıca badem beye de konu mankenliği için teşekkür etmek lazım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler Eminecim, BADEM in varlığı için her daim teşekkür edebilirim:))) sevgiler.

      Sil
  31. Renkler ne kadar canlı :) ellerinize sağlık müthiş gözüküyor :))

    YanıtlaSil
  32. ayy,çok güzel olmuş valla,ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
  33. Bayıldım ben buna

    YanıtlaSil
  34. Ay çok güzelmiş ablam ellerine sağlık,oğullarım görmesin bizede diye tutturur😊

    YanıtlaSil
  35. En güzeli başlık olmuş bence çok güldüm :D
    Elinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) meşhur kitaptan esinlendik BADEM bey de böyle poz verince yakıştırdık:))
      çok teşekkürler.

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ