Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

FENER BAHÇELİ MÜZİK KULAKLIKLI BERE






  AÇIKLAMALI BERE
  FENERBAHÇELİ BERE
  KULAKLIKLI BERE
     Modeli Pinterest de görüp beğenmiştim BURADA  farklı  işlemelerle örülmüş. biri tığla diğeri işkembe örneği ile örülüp üzeri süslenmiş.
    Ben de bereleri selanik örgü olarak  örüp üzerine bant kısmı tunus işi kulaklık kısmını da normal  tekli trabzanla yaptım.
     Fenerbahçe renkleriyle sarı lacivert ördüm   Oğlan kardeşimin  oğlu ve yeğenim Selinin oğlu  ikisi de fenerliymiş   Ankara'nın soğun da güzel ısınsınlar bakalım:)
 Hem arabaları Ferrari'leri hem  berelerini içlerine minik yeni yıl kutlaması kartlarımla gönderdim.
İp :NAKO Rekor = çok ince olduğundan iki kat kullandım.
 şiş:4,5 numara
İlmek sayısı (iki kat için) 80 ilmek
Şapka nosu olarak  52 den 56 ya kadar giyilebilir selanik örgü olduğu için esneyebiliyor.
----- arzu edildiği kadar  fantezi lastik yapabilirsiniz.
FANTEZİ LASTİK:  bir ters bir düz örülecek hem ters de hem düz de ipi hep üstten atarak alıyoruz.
-----üstüne  selanik örgümüzle  25 sıra ördüm.
SELANİK ÖRGÜ:  1 ters 1 düz olarak devam ederken ön ve arkada sadece düz ilmekleri şişteki ilmekten değil bir alt sırasının içine batıyoruz
  -------Tepe kısmın da  3 sıra da  yıldız örneği ile eksiltme yaptım.
YILDIZ ÖRNEĞİ: video  you tube  da  BURADA
normal de 3 ilmekten üç ilmek yapmak yerine  ilmek eksiltirken beş ilmekten  ya da  dört ilmekten  üç ilmek yaparak  bitirinceye kadar eksiltme yaptım son kalan birkaç ilmeği  de kestim.
 İki kenarı birleştim.
 Tığla trabzan örgüyle 4 sıra örüp üzerine  ters sık iğne uyguladım.
   Bilmeyenler sevgili YASEMİNKALE'nin videosuna bakabilir BURADA
(yelekler de patik bitimin de alt kenarlara amigurumiler de kullanabilirsiniz.)
       Bu yuvarlakları hazırlayınca ikisinin arasına şerit olan bandı hazırlayıp  yuvarlak bir şeye  bereyi geçirip üzerine dikebilirsiniz.
       Bant yuvarlağın üzerinde duruyor tam uç kısmını sabitleme öncesi siyah ipten zincir çekip o kısımların altına koyup tamamladım  kablo görüntüsü için:))
     Ben şapka ve bereleri fotoğraflarken  lamba apliğini kullanıyorum:))
 Beremiz bitmiş hali müzik dinleniyor görüntüsün de:))

 Bir bere de  pek çok örgü stili buluşmuş oldu:)) Elimden geldiğince yazdım anlaşılmayan bir şey olursa ya da eksiğim yazın cevaplarım:)

46 yorum:

  1. Tamam işte tam benlik taktım hemen dım tıs dımtıss:))
    ellerine sağlık canım çok güzel olmuş...

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel olmuş. Ne güzel anlatmışsın linkler vermişsin. Ellerine sağlık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım emekleri sahipleriyle anmak çok beni mutlu ediyor:)

      Sil
  3. Ne güzel olmuş bereler ellerine sağlık Hatice:))

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş olmuş.. Çocuk olsak da bunları taksak diye geçirdim içimden..:) Ellerinize sağlık...

    YanıtlaSil
  5. Zinhar Fenerli değilim ama çok şirin olmuş siyah beyaz daha da güzel olur hatta bence :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de Beşiktaşlıyım ve tebrikler bu gece güzel bir sonuç alındı:))
      Fanatiklik sınırın da değilim başarılı olan tüm renkleri alkışlarım ama benim için SİYAH BEYAZ:))

      Sil
  6. Görür görmez ne ilginç bir bere olmuş dedim;) ellerinize sağlık değişik ve güzel olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen canım ben de öyle düşündüm ve kuzucuklara örüverdim:))

      Sil
  7. Çoook sevdim :) elinize sağlık..

    YanıtlaSil
  8. Ay çok güzel olmuş gerçekten. Çok sevimli . Ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  9. çok güzel olmuş elinize saglık

    YanıtlaSil
  10. Çok yaratıcı. Eline sağlık..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Canım modelin yaratıcılarına selam olsun ben kendimce örneği doğaçladım:)

      Sil
  11. Bir Fener'li olarak çok beğendim eline sağlık canım...
    Öptüm:)

    YanıtlaSil
  12. Bayılldım. Çok hoş. Bir beşiktaş taraftarıyım ve siyah beyazını da sabırsızlıkla bekliyorum :P Elinize sağlık...
    Bu farklı bir google hesabıyla açtığım farklı bir blog, sizi şaşırtmasın :)
    Sevgilerle

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım. ben de beşiktaşlıyım:)) yapıp biriktirme yapmıyorum istek oldukça hazırlıyorum:)

      Sil
  13. Bere harika görünüyor Hatice Hanım, elleriniz dert görmesin...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım, derdi tasayı hiç birimiz görmeyelim inş.)

      Sil
  14. Aynı hazır gibi örülmüş süpersin şahanesin becerikli hatun :) ören ellerine maşallah ... birde açıklamada hazırlamışın eminim birçok kişinin işine yarayacaktır görüşmek üzere öptm.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canımsın teşekkürler. örgü oyuncak ve patikleri doğaçlama çalıştığımdan açıklama yazamıyorum ama diğerlerinde elimden geldiğince paylaşım yapmayı seviyorum:)

      Sil
  15. Ah kalbimden vuruldum. Anneme göstereceğim bu yayını, torununa başlayıversin.

    YanıtlaSil
  16. Elinize sağlık çok güzel olmuş, bende ilk gördüğümde hazır sanmıştım :))

    YanıtlaSil
  17. Barrete muito divertido, obrigada pelo carinho saúde para si.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Obrigado, meu amigo,
      Ele adora essas crianças chapéus :)

      Sil
  18. Çok güzel olmuş ablacım bende oğullarıma bjklisini öreyim,ellerine sağlık.

    YanıtlaSil
  19. Benim kardeşimin oğlu bunlara bayılırdı çok güzel olmuş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kardeşe haber ver başlasın:))) ben açıklamasını yaptım. Teşekkürler canım

      Sil
  20. vayyy çok ilginç bi tasarım internette alışveriş yaparkende denk gelmiştim bu modele kulaklıklı berelere. ama bu daha güzel olmuş tabii ki :)) el işi olunca bi başka oluyor tabii

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler Mert ben de modeli çok beğenince yeğenlerime öreyim dedim:) sevgiler.

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ