Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

TORBA LASTİK YAPIMI VE KALP

                                   
 Kalbi dikerken burda görünen kısmı  terse gelecek şekilde diktim.

Torba lastik yapımı:
1- Kaç ilmek yapmayı düşünüyorsanız bunun iki katını  şişe alın.
2-İlk ilmeği ör, ipi kendine doğru içe al
3-İkinci ilmeği şişe geçir
4-Kendine doğru aldığın ipi tekrar  düz tarafa geçir
5-6-Tekrar bir düz ilmek  ör ve ipi kendine doğru alarak bu iki işlemi sırayla gerçekleştir.
7-Ben kalp için 12 ilmek atmıştım  bir örüp bir örmeden yapınca altı ilmek var gibi görünüyor(yaklaşık 2 cm kare büyüklükte bu yaptığım).
8-Altı sıra bu şekilde örüp son sırayı çift çift kesiyoruz(marullanmasın diye)
Kalp yapılışı:
9-Sırayı bitirdiğimizdeki ipi biraz uçta bırakarak kesiyoruz,tam karşı köşesinden tığımızı uzatıyoruz,
10-Bıraktığımız ipi buradan içeriye çekiyoruz
11-Alt köşeden çıkarıyoruz
12-Çıkarttığımız ipi hafifçe aşağı doğru çekerek üst ucu hafifçe içeri alıyoruz kalp görüntüsü oluşunca ipi köşeye iyice  sabitliyoruz ve kesiyoruz.
_____________________________
Yılbaşı armağanı olarak kızlarıma boyunluklar ördüm süsleme yaparken başka bir şeye niyetlenmiştim ama tesadüfen oluşan görüntü kalp şeklinde olunca ben de böyle değerlendirdim. Yerine dikilmiş halini paylaşacağım.
 Hazır kalp yapılışını paylaşırken (umarım düzgün anlatabilmişimdir )torba lastik yapımını da  yazayım dedim.
Fırsat buldukça pazar günlerini bildiğim örnek yada   motif yapımlarını paylaşmaya ayıracağım.
Bu güne kadar yapmış olduklarımı da sağ tarafta AÇIKLAMALI ÖRGÜLER albümünde bulabilirsiniz.
Mutlu bir pazar geçirmeniz dileğiyle  kucak dolusu sevgiler.

8 yorum:

  1. Ablammm benim yanımda biri olup göstermedikçe yapamıyorumm benn :))) Ama çok güzeller bunlar ! :)) Öpüyorum senii !!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ablasının tatlısı gel sen ben öğretirim yaa:))
      kocaman öpücükde benden sana gelsin:)

      Sil
  2. aaa çok hoş...sagolasın.

    YanıtlaSil
  3. Yapımı gayet kolay anlatımı da çok güzel yapmışsınız..Elinize sağlık..
    En kısa zamanda yapmaya çalışacağım..:)
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
  4. Anlatımlarınızı çok başarılı buluyorum. Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım,elimden geldiğince paylaşmayı seviyorum böyle sevgiler.

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ