MAVİ BOYUNLUK (SNOOD)






Yine yıldız örneği bir boyunluk  süslemesinde çoban düğme denilen uzun düğmelerden kullandım.
İpi :ALİZE süperlana melanj mavi
Tuğba kızımın boyunluğu, modelliği de yapmış oldu:).
 Atkı örer gibi   belli bir uzunlukta ördüm (isteyen daha geniş tutabilir)
 Uzun kenarın bir tarafından ilmek alıp  2 ter 2 düz  altı sıra kadar ördüm.
 Yan kenarı katlama yapmadan karşılaştırma dikişi ile diktim.
 Son olarak da düğmelerini dikince tamamlanmış oldu.

PAYLAŞ:

, , , , , , , , ,

YORUM BIRAKMAYI UNUTMAYIN :)

16 yorum:

  1. Very beautiful,cute buttons!!!
    Greetings...

    YanıtlaSil
  2. Çok şık! Düğmelere bayıldım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de:))) çocukluğumdan beri çok severim bu düğmeleri:)

      Sil
  3. Bayıldım canım...

    YanıtlaSil
  4. çok şık, çoban düğmeler yakışmış.
    eline, emeğine sağlık.
    sevgilerimle

    YanıtlaSil
  5. 2 yıldır bu tarz boyunluk öreceğim kendime, ama kış uğramıyorki buralara....Yıldız örneği bu tarzda çok hoş olmuş bu arada....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Canım bu ördüğümün ipi sıkıntı verecek bir ip değil çok hoş bir dokusu var bunlardan ör bir tane iki kattan yaptım 6 nolu şişle .Ya da Anneye havale et:)))
      teşekkürler.

      Sil
  6. Ellerinize sağlık sevgili hatice,boyunluk çok güzel olmuş.Ayrıca uğrayıp moral için teşekkür etmek istedim.Sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler . Keşke moral dışında yapabileceğimiz şeyler de olsa canım:( sevgiler moral ve güç sizlerle olsun inş.

      Sil
  7. ellerinize sağlık, çok şık ,tam bu soğuklarda sıcacık ısıtacaktır..

    YanıtlaSil
  8. Tek kelimeyle bayıldım,çok şık duruyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım bu modeli biz de çok sevdik:)

      Sil

Yorumlarınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

Blog hesabı olmayan arkadaşlar, ''Yorumlama Biçimi'' kısmından Adı/Url'yi seçip adını-soyadını yazsın. İsimsiz yorumlar yayınlanmayacaktır.