Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

İZMİR KIZLARAĞASINDA BÜTÜN KIZLAR TOPLANDIK ))

                                                  Bu kareye çok güldük:)) ama az ileride bir sokakta yine bunlardan vardı onlarla çektirdik orada yasak değildi:))))))))))))))))

         Serpilim İstanbuldan geldi ve bu pazar dönüyor. Onu tekrar (önceki  buluşmamız BURADA )görüp birlikte vakit geçirmiş olmaktan çok mutluyum.Hayat dolu kocaman güzel yüreklim enerjin hiç tükenmesin inş.
 Blog yazarı hanımlar İzmirimizin güzel bir köşesi Kızlarağasında  toplandık  sohbet muhabbet derken biraz dolaştık. zamanın işi yok ki aktı gitti kendi doğrultusun da:)))
Kimler vardı;
Yıldız: Mandalinçıkmazı) Zübeyde(çeyizsandıgı) Nesrin ve iki arkadaşı(nesrinin atölyesi)
Saadet(ada deniz) Serpil(HOBİLER) Leyla (begoşun hobi sepeti )
 sevgili Gonca (hamaratablam) da gelecekti ama misafiri vardı inş bir dahakine birlikte oluruz.
  İzmirlihobibloguyazarları olarak toplanmayı düşünüyoruz bundan sonra kahvesiyle çayıyla sohbet muhabbet daha ne olsun:))
    Serpilim her zaman buyur gel .

Tekli fotoğrafların olduğu karede Yıldızın elindeki anahtarlıklar da benim  can arkadaşlarıma minicik birer armağanımdı detaylı yarın ekleyeceğim .
 Bir de sevgili Leyla facebook da  HER ÇOCUĞA BİR OYUNCAK adlı bir etkinlik başlattı BURADA hasta çocuklar için oyuncaklar toplanacak bayramda hastahanelere gidip dağıtılacak arzu edenler katılabilir . Ben hazır buluşacağız diye onlar içinde birkaç anahtarlık yaptım. yarın kalplerle birlikte minişlerinkileride yayımlarım.

28 yorum:

  1. Serpil hanım yine izmirdemiydiiiii.bak kıskandım şimdi yineee:)))))
    oh ne ğüzel yapmışsınızzz...tüy karesinede çok güldüm:))))
    hepiniz çok öpüldünüz..sevğiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :))) sorma çok eğlendik inş seninle de yoolarımız kesişir bir gün.

      Sil
  2. maşallah hatice hanım imrendim çok güzel olmuş siz yakında gün de yaparsınız arkadaşlarla maşallah maşaallah

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evettt ayda bir toplanmaya karar verdik :) teşekkürler canım.

      Sil
  3. Çok tatlısınız kızlar !
    Hepinizi öpüyorum !

    YanıtlaSil
  4. valla bacım bende kıskandımmmmm

    YanıtlaSil
  5. çok güzel kareler.... ben de bu toplantılarda bulunmak isterim acemi bir bloger olarak :) sevgiler selamlar....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hoşgeldiniz canım teşekkürler inş. sizinlede tanışırız:)

      Sil
  6. Bir dahakine haberim olursa ve müsait olursam mutlaka aranızda olmak isterim Haticecim. Başka türlü görüşemiyoruz zira :( İçinize sinsin arkadaşım..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım nasıl seviniriz nasipse ayda bir pazar günü olacak şekilde kahve muhabbeti yapmayı düşünüyoruz .

      Sil
  7. Yaaaa ne güzel toplanmışsınız hepinizi bir arada görmek güzel...İnşallah bir toplandığınızda bende olurum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnş. canım İzmir seyahatlerine denk gelirse süper olur.

      Sil
  8. Ne güzel bir gün olmuş :)

    YanıtlaSil
  9. ne güzel.sohbetler edilmiş,kahveler içilmiş,dostluklar kurulmuş ve pekiştirilmiş.hepinize selam ve muhabbetlerimi iletiyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Ne güzel bir gün olmuş gerçekten. İnsanın Ankara'dan kalkıp bir sonrakine katılası geliyor :)

    YanıtlaSil
  11. Canım kendim gelemedim ama inanın kalbim sizlerleydi,resimleri görünce sanki aranızdaymışım gibi hissettim.Hepinizin güzel enerjisi fotoğraflardan bile ulaşıyor.Sevgiler gönderiyorum canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. evet biz de yanımızdaymışsın gibi adını bahsettik canım nasipse ayda bir pazarları bir araya gelelim istiyoruz (kasımdan itibaren)hayırlısı olsun bir dahakine inş. öptüm kocaman

      Sil
  12. Keyifli günün güzel fotoğrafları:)))

    YanıtlaSil
  13. kalplerin kimlere gittiği belli oldu :)
    en kötü gününüz böyle olsun.. sevgiler ♥NK

    YanıtlaSil
  14. Facede de görmüştüm ne güzel bir buluşma olmuş arkadaşım hepiniz harikasınız...sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet canım nasipse arada bir toplanacağız çok keyifli oluyor:)

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ