Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

DOSTLARLA KAHVE KEYFİ:))

  Fon müziğimiz bile vardı:)) çok da eğlenceli parçalarla   eşlik ettiler geçirilen güzel saatlere.

                                        Sokağa gerilmiş  olan güneşlikten üzerimize vuran güneş ışıklarıda doğal bir fon yaratmış:))
bizim türk kaslarıda azıcık kamufle olmuş:)))))))
 3. kareye göre
siyah bluzlu:Nesrin
pembe bluzlu:Zübeyde
Beyazlı  :ben:)
 lila buluzlu:Leyla
siyah bluzlu: serpil

Güzel bir günden hepinize merhabalar. bir süredir bloguda güncelleyemedim   yinede uğrayan   pek çok arkadaşım oldu hepinizi kucaklıyorum. Sıcaklarda bastırdı yazlık kışlık devri derken  işlerim  bitmedi .
Birkaçgün önce İstanbuldan sevgili Serpil Aksungur gelmişti dün sözleştik bugün buluştuk minik bir blogger toplantısı gibi oldu.Serpil ve Leyla  Bornova'dan  Zübeyde  ve Ben Karabağlardan   daha sonra yine Bornava'dan sevgili Nesrin  biraraya geldik,(nesrin blogundan çok facebook sayfasından devam ediyor)
İzmirimizin  gözdesi kemeraltı,kızlarağasında   ömer usta nın mekanında buluştuk  kahveler çaylar  derken birbirimizi  yıllardır tanıyormuşuz gibi harika bir muhabbetle vaktin nasıl geçtiğini anlamadık desem yeridir.
pekçogunuzda sevgiyle anıldınız muhabbet sırasında.

35 yorum:

  1. ah keşke orda olabilseydik çok imrendim sizlere hepinizin adına çok sevindim sevgiyle kalın

    YanıtlaSil
  2. kızlar çok hoşsunuz hep birlikte bana gelseniz diyorum:))

    YanıtlaSil
  3. He hee... Hepiniz dal gibisiniz maşallah:)) Ayni ben:)))

    YanıtlaSil
  4. Sana beyazlarda çok yakışmış çokkk,tatlım benim can ablam,nasıl da gülmüş gözlerinin içi,her daim böyle kal inşallah.
    Rabbim dostlardan,sevdiklerimizden ayırmasın.

    Kocamannn kucakladım seni,sımsıkı,

    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  5. Haticecim; yazıyorum yazıyorum gönderemiyorum, umarım bu yorumum ulaşır:) Bugünkü davetine çok teşekkür ederim ama dün gece sen zaten geç girmişsin, eh ben de bu sabah çok geç görünce maalesef olamadı. Çünkü dünden programım vardı ve o saatten sonra iptal edemezdim. Çok özür dilerim. Ama sizin iyi eğlenmenize çok sevindim. İnşallah daha planlı olabilirse, bir dahakine katılmayı çok isterim. Sevgiler, sağolasın canım..

    YanıtlaSil
  6. bol muhabbetli ve keyifli görünüyor ne güzel bir dostluk maaşallah imrendim vallahi sevgiler

    YanıtlaSil
  7. ayyyy ne ğüzel toplanmışsınız. hepinizde harika ğörünüyorsunuz.bende orada olmak isterdimmmmmmm....

    YanıtlaSil
  8. fikirprojeleri,canııımmm ne güzel olurdu .

    yaseminkale :)) harikasın mucksss

    Nedretcim seni seviyorum:)))

    SEVGİLERİMLE,canım benim çok teşekkürler amiiinn diyorum amin.öpüyorum kocaman:)

    LEZZETLİSOMUNLAR,serapçım sabahta çok baktım bir cevap varmı diye çok ani verilmiş bir kararla toplanıldı Serpilin 3. gelişi eğer bu seferde denk getiremeseydim çok üzülecektim .
    inş. başka bir günde birlikte oluruz.

    Gönülcüm,canımsın öpüyorum

    Halimem seninde kulaklarını çınlattık yanımızdaydın canım:)

    YanıtlaSil
  9. Hepinize çok teşekkürederim çok güzel bir gün geçirdim.Resimlerde hepimiz fıstık gibi (dolma fıstığı değil) çıkmışız yine böyle toplanalım öptüm hepinizi..

    YanıtlaSil
  10. Canım senden kopyaladım resimleri ama bana leylagnr@hotmail.com adresime yollayabilirsen sevinirim..

    YanıtlaSil
  11. begoş,leylacım faceden gönderdim ,bende mail adresine bakınıyordum ordan da yollarım bende çok mutlu oldum tanıştığımıza. öpüyorum

    YanıtlaSil
  12. Ne güzell:) evett ben de oralardaydım bugün :(( bu arada çok bi ayıp etmişim izlemiyromuşum gözüküyoruj seni ben, oysa izliyordum.. Blogda bişiler olmaya başladı. bugünde bi arkadaşa attığım yorum önce yayınlandı sonrada ortadan kayboldu.. neyse.. karabağlar hımm yakın sayılırız ;)

    YanıtlaSil
  13. canım ne güzel bir gün olmuş senin adına çok sevindim..inşallah bizde birgün görüşürüz önümüzdeki ay gelmeyi planlıyorum çok özledim oraları ..

    YanıtlaSil
  14. canım sayfama uğrarmısın mimledim seni

    YanıtlaSil
  15. bende kahve istiyorummmmm... bende sohbet etmek istiyorummmmm.. :))))

    YanıtlaSil
  16. Mavi Balon, ufak tefek şeylere takılmam canım benim .sevgiler öpüyorum

    Neclacım,canım bana kırılma MİM almıyorum, gerçekten süper bir gündü bizler için:)

    Baharcımmm gel bitanem ben yaparım kahve sana:)) öpüyorum

    YanıtlaSil
  17. İmrendim valla. Hafta sonu yapalım şöyle bir buluşma. Çocukları babalarına satar katılırım ben de.

    YanıtlaSil
  18. Yaa yine bi blogger buluşması postu ben yine iç çekişlerdee... :/ Her seferinde karar alıyorum bulucam toparlıcam şu Aydınlıları diye ama yok ki ööle marifetlerim. Ama sizin adınıza sevindim ablam be sanaldan gerçeğe geçişler çok tatlı oluyor bunu farkettim. Beyazlar da çok açmış seni canımcım.Nazarlardan korusun Rabbim :))Tekrarlamanız dileğiyle öpüldün kurabiyecim !! :))

    YanıtlaSil
  19. ada deniz,saadetcim pazar hariç diğer günler uyar ama ben bu hafta istanbula geçiyorum Ablacım ANK. dan İST taşındı hem yardım hem toruna bakılacak bir hafta yokum inş. güzel bir berabertlik ayarlıyalım daha sonra.

    Taze Kahve'm canım benim çok teşekkürler:)Rabbim cümlemizi her türlü sıkıntıdan korusun inş.
    canım ayarlayın yaa gerçekten doyum olmuyor.

    YanıtlaSil
  20. Hepiniz harikasınız arkadaşım,bayıldım sizlere....dostluğunuz daim olsun,keyfiniz bol olsun,kıskandım azıcık da...:D sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. haticem çok güzel bir gündü.hepimiz de leyloşun dediği gibi dolma fıstığı maaşallah.olsunnn be karnı tok olanın neşesi bol olurmuş.gülen yüzlerimiz hiç solmasın.çokk öptümmm.

    YanıtlaSil
  22. Ne güzel.Dostluğunuz daim olsun.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  23. İMRENDİM ARKADAŞIM BİR GÜN BERABER TOPLANALIM BİR YERLERDE BİR DAHA Kİ TOPLANTI YAPARSANIZ HABERİM OLSUN ..SEVGİLER....

    YanıtlaSil
  24. Keşke benide arasaydın :((
    Salı günü ben de erkenden işten çıktım ve kemeraltını dolaştım uzun zamandan beri gitmemiştim biraz alışveriş yaptım tek başıma sokaklarda dolaştım sonra kızlarağası hanın orada bir yerlerde kendi başıma çay içip biraz dinlendim..
    Ahhh Canım ya banada haber verseydin keşke :(( seni özlemiştim inan ki ..
    Neyse görüşmek üzere sevgiler canım.........
    Zübeyde^ye de selamlar........

    YanıtlaSil
  25. Her İzmir' e gidişimde bu sefer kemeraltına gidicem diyorum ama telaşla ve kısa zaman diliminde uğradığım için olmuyor. Bu kareyi görünce yine içim cız etti. Zübeyde ablayada kocaman öpücüklerimi yolluyorum buradan..

    YanıtlaSil
  26. Arkadaşlarla kahve keyfi gibisi var mı? Neşeniz daim olsun, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  27. İSTANBUL dan döndüm öncelikle hepinize kucak dolusu selamlar öpüyorum sizleri:)))
    ___________________
    Tülincim canım benim dilerim bir gün böyle güzel bir birlikteliğimiz olur seninlede öpüyorum:)

    Serpilim:))) canımsın yaaa. öpüyorum

    GÖNÜL ÇELEN,canım benim çok teşekkürler .

    Bilge, canım inş. bu çok son dakika haberiyle buluşma gibi oldu.kalabalıkçada toplanırız inş.

    Yıldızcım aklıma gelmedi değil inan ama sen hep pazarları boş oluyorum deyince aramadım:( ben de özledim canım benim:)

    Yetenek-sizin. canım benim mutlaka gezmelisin:)) selamını ileteceğim öptüm kocaman

    Ege, çok teşekkürler sevgiler canım:)

    YanıtlaSil
  28. ohh ne ala..İzmir güzelleri toplanmışsınız...

    YanıtlaSil
  29. Elzem canımsın sen yaa çok teşekkürler:)

    YanıtlaSil
  30. imrenme ve kıskançlık arası duygular yaşıyorummm:)))ne hoş bir birliktelik,hepinizin neşesi yüzünüze yansımış.

    YanıtlaSil
  31. Hatice canım dönmüşsün hoşgeldin İstanbul maceran nasıl geçti..

    YanıtlaSil
  32. begoş,canım çok teşekkürler. sevdiklerle olmak çok güzeldi:) öpüyorum

    YanıtlaSil
  33. İyi geceler sağol beğendiğine sevindim o kadar güzel panolar varki hangisini işlesem diye bayılırsın.Bu arada her seferinde yeni birşey öğreniyorum teşekkürderim.Uyguladım bakalım beğencekmisin..

    YanıtlaSil
  34. Begoş,Leylacım sabır işi resim olarak beğeniyorum ama işlemeye geldim uzak duruyorum:)) ellerine sağlık

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ