Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

AÇIKLAMALI EBRULİ MOTİFLİ PETEK ŞAL 2 (SHAWL)

Bu şalı  da tüm detayları ile yayınlıyorum.



BURADA ŞALIN BAŞLANGICI:

1- 10 zincir çek kapat.
2- üzerine 6zincirle yüksel ve aynı uzunlukta bir trabzan oluştur(2li trabzan oluyor)+ 12 zincir
3-2li trabzan+12zincir+ ikili trabzan
4-burda son yapılan  ikili trabzanın üzerine 6zincirle yükselip yanına yine ikinci trabzanı yapıyoruz.(bu bir üst sıraya çıkış için)
5-dönerken yine 12li zincirle aradakizincir bağlantısının boşluğundan ortada sabitliyoruz(zincirin içine değil boşluktan alıyoruz ipi)
6-  3 adet ikili trabzanlar  hiç değişmeden sabit ilerliyor  araları 12 zincir. eğer eliniz sıkıysa artırabilirsiniz sayıyı
şalın başlangıcı  üç boyutlu şalın başlangıç mantığı ile aynı kuruluyor.
bu şekilde 25 sıra yapıyoruz ve  motiflere geçiyoruz
ben ilk motifi uç kısma ekleyip sonra renk dağılımına göre iki taraflı ilerledim.
BURDA MOTİFİN BAŞLANGICI:

1-10 zincir le halka oluşturup   araları 4 er zincirli yedi adet  boşluk  yapılacak
2-bu boşluklara 4 yada beşli trabzanlarla yapraklar yapılacak
3- yaprak diplerine 6 zincir çekip aralarına batarak zemin biritleri yapılacak
4- 7 birit  oluşturulacak.
5-biritlerden 12 zincirle yüksel
6-  tığın üzerine ip alarak uzatmalar yapılacak her uzatma ayrı sabitlenecek ve yine 12 zincirle inip dip kısmına sabitlenecek.
 yan birite geçip  hepsinde aynı şlemi uygulayacağız. toplam 13 motif bulunuyor. ilk resimde yakın plan eklenen yerleri görebilirsiniz.
 Kullandığım ip  ALİZE  tiftik.
 Tığım:       3 nolu demir tığ.

14 yorum:

  1. Şal harika olmuş,anlatımın da çok güzel arkadaşım....Ellerin dert görmesin....Sevgiler....

    YanıtlaSil
  2. ellerine sağlık ablacım, sen yaparsında güzel olmazmı.

    YanıtlaSil
  3. Şallar bu yıl altın yılını yaşıyor :))
    renk renk hepsi çok güzel hangisini yapacağını şaşırıyor insan bu da çok güzel olmuş ellerine sağlık canım güle güle iyi günlerde kullan ama Badem bu şala el koymuş bile :)) baksana ne güzel yatıyor ohhh Badem sefan olsun ....Nasıl yumuşak olmuş mu şalll hıı ??

    YanıtlaSil
  4. ilk fırsatta bir tane örmek lazım bu kadar güzel anlatılmışken

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel bir model,çok beğendim,örülüşüde çok zevkli gözükmekte,değişik yerlerde de kullanılabilir.
    SEVGİLERİMLE...

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel olmuş,bayıldım. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
  7. hepinize ben teşekkür ediyorum güzel ytorumlarınız için.
    Sevgili DenDenak sizi burda görmek çok güzel herzaman beklerim.

    YanıtlaSil
  8. Eline sağlık şekercim az sonra kodu koymaya çalışıcam umarım olur canım

    YanıtlaSil
  9. Canım arkadaşım bu şalın yapılışını c-boxumdan sormuşlar izninle linkini c-boxuma bırakıyorum....çok güzel anlatmışsın teşekkürler...

    YanıtlaSil
  10. tülincim elbette mutlu olurum işe yaramış olmasına

    YanıtlaSil
  11. bu şal modelini çok beğeniyorum ama yapmasını bilmiyorum:)))
    o kadar detaylı ve güzel açıklamışsın ki öreceğim zaman soluğu bu sayfanda alacağım:)))
    sevgilerimle...

    YanıtlaSil
  12. okuyan,canım takıldığın bir şey olursa sorabilirsin.öpüyorum

    YanıtlaSil
  13. Şalın motifleri çok güzel.Ellerinize sağlık :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım:) şal gibi örülüyor da şimdiler de boyunluk tarzı kullanılıyor.

      Sil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ