Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

3 YAŞINDAKİ İREM İÇİN YAZMA DAN YAZLIK ELBİSE

Bu çalışmayı kış başında yapmıştım ama yayınlamaya fırsat bulamadım eee hazırlamak içinde şimdi tam zamanı:)))Diğer tülbent çalışmalarıma burdan bakabilirsiniz
 arkadaşım zeynep bu tülbentin desen ve rengini çok beğenip almış bundan ireme(torunu) ne yapabiliriz dedi ben de sen bırak bana fikrim gelince yaparım bir şeyler demiştim:)))))
omuz ve göğsüne merserize ipten yuvarlak motifleri birleştirerek böyle bir üst çalıştım tülbenti köşeden ikiye katlayıp orta üstte  incecik  30 cm kadar kestim ve o kısma hazırladığım motifli parçayı birleştirdim.   askıya takıp  bazı yerlerini yukarı doğru büzerek oralarada  kurdela lar diktim.İşte bu sevimli şey böylece ortaya çıkmış oldu.
Ne demiştik. kızın yoksa eğer komşuda vardır, süslemek çok zevkli oluyor bu şekerleri:)))))
 
kendi tasarımımdır.


16 yorum:

  1. Bu ne güzel ve pratik bişey olmuş.
    bende iki kız var arkadaşım, bundan ikisine de yapabilirim. Ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  2. amanın çok kokoş... tam benim kızıma göre:))) bayıldım.. ellerine sağlık ablacım.. irem kız bu yaz tadını çıkarır bu elbisenin.. ohh serin serin

    YanıtlaSil
  3. ellerine sağlık ablacım çok güzel olmuş çok güzel düşünmüşsün. güle güle giysin irem kız.

    YanıtlaSil
  4. Akıllıca değerlendirmişsin canım

    YanıtlaSil
  5. Ya çok güzelmiş bende yapacağım bundan....hakikaten hem kolay hemde çok şık...Cicişler güle güle giyinsin Haticecim senin de ellerine sağlık....
    İnşallah kız torunun olur oğlanlar evlenince...ben 2 tane büyüttüm doymadım hala....

    YanıtlaSil
  6. YARIŞMA BAŞLADI

    Eskileri yenileyelim,Artıkları değerlendirelim

    herkez yarışmamıza davetlidir.

    http://beyazsepetim.blogspot.com/

    elbisenizde tam konuya uygun ellerinize sağlık beklerim.

    YanıtlaSil
  7. bu adresle gönderdiğim msj benim sena çeyiz

    YanıtlaSil
  8. Yorumunuz için çook teşekkür ederim, Tülbentlerimi hazırladım sayılır, inşAllah sıcaklara kadar dikerim.

    YanıtlaSil
  9. resimler çok küçük bişey anlaşılamadı bu yüsden yinede ellerine sağlık,mesajın ve merakın için sağol,herzamanki standart hayat devam ediyo değişen bişey yok,ve benim blog sevdam tamamiyle bitmiş durumda maalesef,sanırım kısa zamanda kapatacağım bloglarımı,yada yapabilirse ablama devretmeyi düşünüyorum,kendine iyi bak hoşçakal.

    YanıtlaSil
  10. bu çok güzel olmuş ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  11. Canım aşkitom nasılsın,bloğunda yeni bişiler görmek ne güzel valla :)
    Ellerine emeğine sağlık çok şirin olmuş,irem'cikte neşe içinde giysin.
    Ay benim canımın içi kız çocukmu istermiş :) merak etme yeğenlerim sana iki tane kız inşaallah,biri polis oldu eline ekmeğini aldı zaten.Haydi hayırlısı bakalım.
    Ama onlar sana kızları getirene kadar,kız özlemi çekince bana geliver canikom,kız bende sürüyle :))
    Sevgiler canım

    YanıtlaSil
  12. Ay yerim ben o iremciğin elbisesini çok cici olmuş giymek için sabırsızlanıyordur şimdi o havalarda tam ısınmadı daha beklemek zor gelecek irem e :))
    Ellerine sağlık hamarat arkadaşım şahane olmuş....

    YanıtlaSil
  13. Elinize sağlık, bende kızıma bluz yapmıştım, sevgiler:)

    YanıtlaSil
  14. Ay çok cici olmuş.Tülbente motif ne kadar çok yakışıyor.
    Eline emeğine sağlık.
    Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  15. hipper süper bir fikir bayıldım ya tek kelimeyle:)

    YanıtlaSil
  16. Oy oy oyyy pek sevimli olmuş:)

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ