Öne Çıkan Yayın

MERHABA , BUNDAN SONRA...

orgucantam.blogspot.com dan sevgilerle Canlar. Oldukça uzun bir zaman oldu bloguma yazmayalı,şu an oldukça değişik bir duygu kaplad...

YELKENLİ KAPI SÜSÜ (DOOR ORNAMENT)






 Yelkenli kapı süsü Balıkesir'e Şubatta doğacak Göktuğ  bebişe gidenlerden .
 Modelim daha önce Esin'e hazırladığım pikeden BURADA
(Esin içinde bir tane hazırladım yelkenli aynı  modeli farklı ileride paylaşacağım) .
Yelkenli pikeden ayrıldı  tek başına kapıya yerleşti:)) .% 99 u kumaş ve içi boncuk elyaf dolgulu , rahatlıkla çamaşır makinesinde yıkanabilir bir kapı süsü olsun istedim biraz büyüdüğünde de oyuncak gibi oynasın dursun  Göktuğ oglan:)
 Bebek odaları için önceden yaptıklarım:
 BURADA, BURADA,BURADA,BURADA,BURADA
 Bu  converslerde ona gidenlerden    kapı süsüyle birlikte paylaşayım onu da bu sene büyük gelir ama önümüzdeki kışa patikleri hazır olacak.
   Yeniden conversler örmeye başlayacağım elimde hiç kalmadı yaptıkça eklerim aralara:)

Hepinize güzel ve mutlu bir hafta olmasını diliyorum sevgiler .

19 yorum:

  1. çok güzel ellerine sağlık

    YanıtlaSil
  2. harika olmuş ellerine sağlık...

    YanıtlaSil
  3. Çok güzel olmuş eline sağlık:)

    YanıtlaSil
  4. Cok guzeller.eline saglik.convers patik Ben de ormek istiyorum bakalim becerebilirsem.

    YanıtlaSil
  5. Ellerine sağlık, pek şirinler :)

    YanıtlaSil
  6. ay ne sahane seyler bunlar kapi susu ayri conversler ayri. super Hatice ablam ellerin dert gormesin. opuyorum, sevgiler :)

    YanıtlaSil
  7. Lindos trabalhos!
    E eu adorei o gatinho na sacola.

    YanıtlaSil
  8. Kapı süsü çok güzel ama ben converslere bayıldım nasıl güzeller ellerinize sağlık.Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. teşekkürler canım,inan ben de çok severek örüyorum favori modelim diyebilirim:))

      Sil
  9. Yelkenlinin renkleri çok canlı, insanın rüzgarı arkasına alıp gidesi geliyor :)) Ama conversler tam şirinlik muskası, bayıldım ! Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil

Uğradığınız ve vakit ayırdığınız için çok teşekkürler.

AMİGURUMİ-ÖRGÜOYUNCAKLAR

BATTANİYELER

AÇIKLAMALI ÖRGÜLER ve VİDEOLAR

ŞAPKALAR BERELER

PATİKLER

ÇANTA-CÜZDAN-HEYBE (bags)

KEÇE ÇALIŞMALARIM

DURU'NUN CİCİLERİ